Kipugeelistä tekoniveliin - nivelvaivoihin löytyy apu

klo 10:49 | 9.7.2021
Kun nivel äksyilee, voi olla haastavaa löytää keinoja sen liikuttamiseen. Varsinkin kun kipu laskee helposti myös mielialaa ja rajoittaa menohaluja. Kipua pitääkin hoitaa myös siksi, ettei liikuminen lopu ja tilanne nivelissä pahene.Lue koko juttu
v. 2003 vakuutusyhtiö otti polveni pois sairausvakuutuksesta, koska rustot olivat kuvien mukaan kuluneet liian ohuiksi.
Aloitin monet ehkäisevät toimet ja 2013 tilanne oli jo paljon parempi. Olet jatkanut liikuntaa (tennis, lentopallo, ratsastus) kaikki vuodet tänne asti tavalliseen tapaan.
v 2013 jälkeen olen vähän "unohtanut" hoitotoimet.
Nyt toinen polveni on kipeä ja kuvat paljastavat taas selviä merkkejä nivelrikosta. Oli turvotusta ja liikerajoitteita. Aloitin hevoskuurin uusin keinoin ja nyt 2-viikossa olen jo saanut lähes normaalin liikuntavalmiuden takaisin. Hevoskuuri jatkuu. Kortisonia tai TU-KI lääkeitä en käytä.
Itsehoitoni perustuu Bemer-, sähköakupunktio-, magneetti- ja vyöhyketerapiaan ja monenlaisten nivelterveellisten yrttien (ks Piipon kirja Suomen lääkekasvit) ja luonnonlääkeiden (mm. C, Omega3, inkivääri, kurkuma) käyttöön, hapettavien ruokien pois siivoamiseen ravinnosta ja sopivaan määrään erilaista liikuntaa.
Alussa nyt oli vähän kipua, jonka hoidin pois tehokkailla hopeapajun kuoriuutehauteilla.
Otan ohjelmaan vielä homeopatian ja solujen uusiutumista tehostavan 8 tunnin syömisikkunan.
Olen toiveikas, että rustot kasvavat takaisin ainakin riittävästi normaaliin elämään.
Olen laatinut menetelmistäni protokollan, jossa kaikki keinot on mainittu.
Ainakin 2 viikon nopea toipuminen antaa hyviä viitteitä.
Veli-Jussi "Vessi" Jalkanen
Hei! Voisitko laittaa tarkemmat ohjeet nivelrikon hoitoon sähköpostiini ? Mikä tuo syömisikkuna? Terkuin SS