Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Äippä. Sinun luettelemasi oireet kuullostavat niin tutuilta! Oi jestas tuota rintalastan polttelua ja ylipäänsä rintakehän pistelyä ja kipuilua, paikka vaihtelee, mutta pahin on tuot rintalastan keskikohta. Lääkäri määräsi somac närästyslääkettä (tiesin kyllä itse ettei minua närästä) ja eipä se auttanut. Kävin jopa vatsalaukun tähystyksessä, jossa ei mitään poikkeavaa. Olen valittanut kivusta moneen kertaan lääkäreille, mutta mitään eivät ole osanneet sanoa. Nyt minulla on tulehduskipulääkekuuri joka tuntuu vievän pahimmat oireet, katsotaan kuinka käy kun lopetan kipukuurin:( Tämän päälle niskat jumissa, palan tunne kurkussa, polvitaipeet jostain syystä turvoksissa....ei kovin terve olo siis:(

• ylös 17
  • alas 22
Kio

Pahimpana potilaana lääkärille on google-potilas, joka on tehnyt vaivaansa diagnoosin netissä. Pettyy, kun lääkäri tarjoaa jonkun muun selityksen vaivaan, miksi?
Jos oma diagnoosi on kerran omasta mielestä oikea, miksi vaivaantunut lääkärille?
Viedään vain lääkärin aikaa turhaan, kun ei kirjoittanutkaan sitä omaa diagnoosia.

Totta toki on, että lääkäreitä on monenlaisia ja omakohtainen kokemukseni lääkärillä käynnistä on seuraavanlainen. Vaiva kun vaiva saa oikean diagnoosin, kun käy neljällä eri lääkärillä viikossa, esimerkiksi ma, ke, pe ja lauantai. Jos vaiva ei viikossa saa oikeaa hoitoa, tekee saman seuraavalla viikolla. Jos ei vieläkään, kannattaa muuttaa toiseen kuntaan asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

jospa häipyisit täältä tollasten kommenttiesi kanssa,voin väittää että itsekkin googlettelet näitä asioita.meinaan vaan että ole asiallinen.

Ei hätää.

Muakin ottaa rinnasta välillä ja ei johdu sydämestä. Mulle tosin ollaan tehty pallolaajennus, mutta ei oo kohtaus uusimassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat