Pätkäpaasto toimii, koska se pistää vipinää aineenvaihduntaan - katso esimerkkipäivä

Nälässä olo voi laihduttaa hetken mutta pysyvää tulosta sillä ei saa. Järkevämpää onkin syödä aina välillä kunnolla ja samalla antaa aineenvaihdunnalle hommia. Millainen pitää olla laihdutuspäivän, jotta pätkäpaasto onnistuu?Lue koko juttu

Pätkäpaasto toimii, koska se pistää vipinää aineenvaihduntaan - katso esimerkkipäivä

Kommentit (7)

joopajoo

Jaa että broileria lounaaksi ja päivälliseksi. On kyllä ravintoarvot kaukana. Pelkkää horminibroitsua kun syö niin on turha ihmetellä outoa oloa.

Juuhuu

Ei sitten ollut pätkäpaastosta esimerkkiä. No, itselläni on laihduttanut jo pelkkä aamiaisen poisjättö kun en saa mitään ihmeellistä aamupalasta (esim. puuro) vaan syön heräämisestäni aamulla vasta monen tunnin päästä, yleensä puolen päivän aikaan ja suoraan lämpimän aterian. Toinen menee sitten illalla.

Jos syön aamulla niin iltapäivällä on samalla tavalla nälkä. Syön lämpimällä ruoalla runsaasti salaattia. Töissä saatan korvata lämpumän ruoan voileivillä, mutta fyysisessä työssä täytyy saadakin energiaa. Aamulla riittää tyroksiinin kanssa pari kuppia pikakahvia mustana. Kun ennen söin suositusten mukaan olin turvonneempi ja minulla oli makeannälkää. Enää ei ole. Enkä tarvitse mitään tarkkaan määriteltyä paastopäivää kahdesti viikossa, tuohan vasta hankalaa onkin!

• ylös 20
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
SeKo

Pitkä paasto itsellä aiheuttaa ikäviä oireita ja huonoa, huimaavaa oloa, kuten diabeetikolla, vaikka sitä ei olekaan. Aivotkaan eivät toimi kuten pitää ja keskittyminen takkuaa.

Vierailija

Olen kokeillut vaikka mitä laihtuakseni, mutta pätkäpaasto sekoitti elimistön kaikkein pahiten. Ensin laihduin, sitten pysähtyi laihtuminen ja paino alkoi nousta, vaikka pysyin tiukkana? Lopulta en pystynyt syömään juuri mitään, jotta paino ei olisi noussut. Olisimpa ollut kokeilematta ja uskonu ravintosuosituksia, jotka perustuvat oikeisiin vertaisarvioituihin tutkimuksiin. 10kg enemmän on nyt plakkarissa, ku ennen vuoden mittaista pätkäpaastoilua.

Vierailija

Kaikille löytyy kyllä paasto jolla paino lähtee laskuun, yksilöllistä täytyy ehkä olla ja pitkän päälle tulee helposti haasteita. Yleiset suositukset toimivat varmaan monilla, ei takaa kaikille hyvinvointia. Terveys edellä tietenkin aina. Minulla aamiaisen väliin jättäminen toimii, tuo energiaa päivään, joskus taas olen syönyt todella runsaan aamiaisen enkä sitten mitään muuta päivän mittaan, sekin on toiminut, voi keskittyä muuhun eikä ole ollut nälkä. Nälän tunnetta ei mielestäni pidä joutua kestämään. Silloin ei ole kaikki kohdallaan eikä mikään ruokavalio voi lopulta jatkua jos joutuu pitämään itseään nälässä.

matti80

Olen pudottanut painoni ihannetasolle ja pitänyt sen siinä syömällä vähemmän ja vähän useammin valikoiden vähäenergisia ruoka-aineita, mutta monipuolisesti sekä harrastamalla liikuntaa. Ajanmittaa mahalaukku pienenee eikä tarvitse syödä yli tarpeen. Olo on hyvä.

Vierailija

Raaka omena ja porkkana, kerä- ja lehtikaali, mansikat tai mitä tahansa kasviksia runsaasti kerralla - ei kiitos - syönnin seurauksena occlusio.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat