klo 18:12 | 27.12.2021
Eilen aamulla alkoi kova kipu molempiin pohkeisiin ja reisiin. Ei pysty ollenkaan kävelemään, kun jalat alkaa heti kramppaamaan rasituksesta. Nyt on mennyt 1,5 vuorokautta, eikä mene ohi. Kävin tänään lääkärissä, mutta hän sanoi, että odotella vain ja mennä hierojalle. Viimeisen vuoden aikana tullut ajettua jokapäivä pyörällä n. 200km/viikko. Lisäksi kuntosali ja kerran viikossa jalkatreeni. Onkohan jalat sanoneet itsensä irti?
Huomasin, kun kävin kävelemässä, että kun kävelen jalat ihan suorina, niin reidet eivät lähde kramppaamaan. Heti kun kävelee normaalisti niin, että jalat koukistuvat, alkavat krampit. Tätä on jatkunut nyt sunnuntai aamusta lähtien. Eikö kenellekään ole ollut vastaavaa?
Toinen jalka on kokenut ihmeparantumisen, mutta toisen jalan reisi vieläkin epäkunnossa. Apuja? Miksi kukaan herranjumala ei auta minua?
Minulle auttaa kramppaamiseen Burana 600mg. Siis otan 400mg 1,5 tablettia. Vahingossa lööysin tämän lääkkeen, kun oltiin Kanarialta lähdössä kotiin, eikä käsimatkatavaroissa ollut muuta lääkettä ja pitkä istuminen edessä. Auttaa minulle ainakin todella hyvin.
oletko koittanut magensiumia?