Kahvikuppineuroosi iskee golfkentällä – vai miksi vapisen?

Avoimuus on alkoholia parempi hoito vapinaan. Mitä muuta jännityksestä johtuvalle vapinalle voi tehdä?Lue koko juttu

Kahvikuppineuroosi iskee golfkentällä – vai miksi vapisen?

Kommentit (1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jännittäjä ja se näkyy, että on käden vapinaa. Jännittäminen alkoi nuorena, kun vanhemmat mollasivat ja syyttelivät monenlaisista asioista. Käsi voi vapista muutenkin, kuin jännityksestä. Ennen työvuoroon menoa poistin raskaalla petkeleellä jäätä rappujen edestä liukkauden estona. Naputtelin yhdellä kädellä, koska väline teki työn painon vaikutuksena. Menin töihin ja tein kirjaustöitä kynällä työ muistioon. Sattui siihen henkilö, joka katsoi vieressä käteni vapinaa ja hienoinen virne nousi seuraajan naamalle, kun sivusilmällä katsoin häntä. Henkilö poistui ja meni kertomaan työkavereilleen, että hullu se on, kun se henkilö nyt vapisee tuolla. ( olin raskaasti työpaikka kiusattu ja pahinta oli, kun henkilöt keksivät ja levittivät perättömiä juttuja pitkin kyliä ) Se käden vapina aiheutui siitä jään poistamisesta sillä painavalla työvälineellä. Käsi ns. vartui, niinkuin täälläpäin ilmiötä kutsutaan. Samanlaista vartumista syntyi, kun käsittelin ilmanpaineella toimivaa painavaa runkonaulainta rakennus työmaalla yhdellä kädellä. Vartuminen ja vapina loppui, kun käsivarsi tottui painavaan työvälineeseen. Kerran minulle sanottiin työpaikan kahvilassa, että taitaa olla kova krapula, kun käsi vispaa tolleen. Eipä ollut krapula, kun en alkoholia ole käyttänyt koskaan elämäni aikana.

Jouduin käymään terveyskeskuksen laboratoriossa verinäytteen ottamisessa. Pelkään piikkejä ja veren näkemistä. Näytettä ottanut laborantti sanoi hiljaisella äänellä apulaiselle, että rapula on kun käsi vapisee. Vastasin, että ei varmana ole rapulia eikä ripulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat