"Teini-mies" & 35v. nainen

Vierailija

Olen 35 nainen, ollut nuorena suosittu ulkonäönkin vuoksi, mutta vasta nyt olen ikään kuin "puhjennut kukkaan" ja pidän itseäni kauniina, seksikkäänä ja upeana naisena. En niin ajatellut koskaan nuorempana, vaikka sitä varmasti olinkin. Tämän myötä on tullut uusia yllättäviä käänteitä. Seksuaaliset halut ja intohimon tuulet puhaltavat voimakkaasti, ne oli ikään kuin haudattu aiemmin.

Eli asiaan: Jo vuosi sitten koin vahvaa vetoa nyt tällä hetkellä 18-vuotiaaseen komeaan nuorukaiseen. Näemme yhteisen harrastuksen merkeissä silloin tällöin ja vaihdamme kuumia katseita useasti. Siinä se oikeastaan onkin... oon naimisissa ite, mahtavan miehen kanssa, mutta mä en voi tälle mitään, että miltä musta tuntuu kun huomaan sen katsovan mua ja mä katson sitä. Jos oikeasti jotain tapahtuis, mä varmaan olisin "kauhusta kankeena". En siis usko että tämä nuorukainen mua lähestyis oikeesti, tietää et oon naimisissa. Mut mä vaan niin nautin siitä huomiosta ja uskon että se on kiinnostunut, ei tommosia katseita nyt ihan tyhjästä tule. Huh heijaa kun kulkee kropan läpi kuumat aallot kun ajattelenkin sitä tunnetta mitä katseista seuraa.

Mut tää vie hirveesti energiaa, tämmönen "fantasiointi". Välillä se rauhottuu, kun ei nähdä hetkeen mut sit tää on jo yli vuoden kestäny tää silmäpeli. Mitä tälle voi tehdä.... en toisaalta haluu tehdä mitään, vaan jatkaa nauttimista. Mut aika kauan tää nyt on kestäny vaan mikä ihmetyttää. Semmosia pieniä hipaisun hetkiä haetaan aina, vaivihkaa ohimennen. Ja sit aina "sori, ei ollu tarkotus" :) Sekoon!

Semmonen kysymys: Onko ihan tavatonta että noin nuoret katselee vanhempia naisia? Jotenkin tuntuu nyt kun on tarkkaillu, että niin se menee... aika useestikin.

Nuoret miehet, kertokaas kokemuksia ja ajatuksia!

Kommentit (2)

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tuo fantasiointi voi melko suurella todennäköisyydellä johtaa harkitsemattomiin tekoihin, jos mahdollisuus tulee! Jos hän tekee aloitteen sinua kohtaan, pystyisitkö tuossa kiihkossasi muistamaan oman mahtavan miehesi, kuten häntä kuvasit, ja kieltäytymään? Itse en valitettavasti pystynyt ja menetin yhden upeimmista ihmisistä mitä maa päällään kantaa :cry:

Jos haaveilet tuosta toisesta miehestä, niin ajan myötä se laimentaa tunteitasi omaa miestäsi kohtaan. On varmasti imartelevaa huomata, että miellytät nuorten miesten silmää, mutta älä sen takia hanki itseäsi tunteiden sekamelskaan, joka on melko vittumaista kestettävää!

Kysyit, mitä pitäisi tehdä. Suosittelisin, että teet parhaasi, että tämä "ihastus" pysyy ajatuksissasi taka-alalla, jos ei muuten, niin harrastuspaikkaa/porukkaa vaihtamalla. Se on pieni vaiva ja menetys siihen verrattuna, että tuo teidän silmäpeli johtaisi johonkin isompaan.

Itse näin 22-vuotiaana en ottaisi ikäistäsi naista muuta kuin sänkyyn kerran tai pari, jonka jälkeen todellisuus ja ikäero todennäköisesti iskisi tajuntaani ja alkaisin hakea taas ikäistäni seuraa. Kaikella kunnioituksella toki! :)

Tärkein pointti oli se, että älä haaveilullasi kuse parisuhdettasi hyvään mieheen, tai jos on pakko päästä huoraamaan, niin ensin ero miehestäsi ja sitten panemaan muita.

Vierailija

Kukapa meistä ei tykkää,jos meitä ihaillaan syystä tai toisesta!Se on mannaa sielulle ja sydämmelle!Varsinkin silloin,jos on hiukan huono itsetunto tai vaikea tai tylsä vaihe elämässä menoillaan.Mutta juuri kuten edellinenkin kirjoitti,ensin ero,sitten vasta muita tosissaan tiirailemaan.Mikään ei oikeuta loukkaamaan toista sillä pahimmalla mahdollisella tavalla,eli pettämällä toisen luottamus,se jättää ikuisen,syvän ja kipeän arven sisimpään.Ja,usko tai älä,vasta menetettyään jotain hyvää,ymmärtää todella sen arvon ja merkityksen ja silloin voi olla jo liian myöhäistä katumukselle..Kuten vesku loiri sanoo,nyt vanhetessaan viisastuneena:pyrin elämään niin,että nautin kaikesta mahdollisemman paljon,kuitenkaan ketään ympärillä olevaa mitenkään loukkaamatta.Itselläni se motto kuuluu: Pystyn peilistä silmiin katsoessani sanomaan itselleni,että olen hyvä ihminen,sekä itselleni että muille.Ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa,ei syyllisyyttä,ei katumusta eikä katkeruutta.Se on siinä,hyvä elämä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat