Vierailija

Minulla on salainen unelma... haaveilen seksistä naisen kanssa. En ole etsimässä lesbosuhdetta, vaan unelmoin yhteisestä hetkestä / hetkistä kaltaiseni keski-ikäisen aviovaimon kanssa asenteella "edes kerran elämässä". Onko muilla samanlaisia unelmia? Onko joku kenties uskaltanut saattaa unelmansa todeksi? Minä en ehkä koskaan uskallakaan... Kertokaa kokemuksia.

• ylös 11
  • alas 13

Kommentit (5)

samanlainen unelma oli minullakin vaikka olen mies
sattui että menin mökille työkaverin kanssa .
otimme hieman alkoa ja saunoimme, saunan jälkeen olimme alasti
sisällä mökissä kun olimme yht äkkiä toistemme sylissä,
suutelimme ja hetken kuluttua olimme kuusysissä, kuinka ihanaa
laukeaminen olikaan,

Minulla ei ollut salaista unelmaa en tiennyt sellaisesta edes älytä haaveilla. Mutta eräällä toisella oli salainen unelma minua kohtaan "edes yhden kerran" . Onneksi hän kertoi siitä minulle. Mutta ei se jäänyt vain yhteen kertaan olmme olleet nyt vakituiseen kolmattavuotta yhdessä. Rakastan häntä suuresti ja ikävöin jos olemme erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on sama unelma, seksiä naisen kanssa. Myöskään minä en etsi lesbosuhdetta, vaan yhteisiä hetkiä ja toisen naisen kosketusta. Olen viiskymppinen nainen ja salainen unelma vain iän myötä voimistuu. Toivoisinkin, että unelmasta tulisi vihdoin totta. Seuranhakupalstalle olen kerran laittanut ilmoituksen, mutta sain vain pervoja vastauksia miehiltä ja vain pari naiselta, jotka tosin hakivat kumppania lesbosuhteeseen.

Löytäisinkö sinut täältä :)

T. PR

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat