Onko Jumalaa olemassa kolme vastaväitettä?

Vierailija

Onko olemassa maailmankaikkeus?

1. Elementti tila - mistä syntyi?

2. Elementti energia - miten syntyi?

3. Elementti materia - kuinka syntyi?

4. Elementti aika - milloin syntyi?

5. Sattumako sinä olet laajenevassa materiassa rajattomassa avaruudessa? Jos uskoisit niin, kuinka sitten ne kaikki sukupuuttoon kuolleet lajit (kauan ennen höyrykoneen keksimistä) syntyivät, kun niiden olemassaolo onkin katoaminen - ei lisääntyminen?

Jumalan eräs nimistä on Luoja tai Iankaikkinen Isä, ehkäpä tunnet Hänet nimellä Poika tai Kristus? Jos et tunne Häntä, niin ajattele hetken niinkuin pieni lapsi ja huuda sydämessäsi: Isä oletko sinä olemassa?

Kyllä asiat selviävät, kun etsimme nöyrin sydämin ja tunnustamme olevamme vain luotuja suuren Jumalan kuvaksi.

Siu, Mattius

Kommentit (15)

Vierailija

Mattias,

Esität varsin hyviä ja vaikeita kysymyksiä vastattavaksi, Paitsi jos vastaus on; Jumala loi. Näin minä uskon. Lisätietoa asiasta löytyy mm. Luominen lehdestä.

Vau!

t. äiti

Vierailija
Vierailija
Kyllä on ,lukee KORAANI SUOMEKSI ETSI (GOOGLISSA)JA LÖYTYY KAIKKIEN VASTAUKSIA , JA MYÖS MITEN IHMINEN SYNTYNYT.

kORANISSA ON SURA : ihminen" ALOITTAA SIITÄ.

Vierailija

Jumala loi maan ja taivaan. Jumalan luomia olemme kaikki ja koko maailman kaikkeus. Lue Raamattua. Se on ainoa oikea oppi Jumalsta. Ei koraani. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja me olemme hänen lapsiaan, kunhan vain lähestymme häntä, hän kuulee. Jumala on sinun isäsi ja olet hänen lapsensa. Käytä lapsi osuutesi oikein ja lähesty häntä. Hän on Raamatun sanassa ja kuulee rukouksesi ja huutosi.
Jeesus on Jumalan poika ja hän kuoli puolestasi ristillä, syntiesi edestä. Hän on pelastajasi ja tie Jumalan luo kulkee Jeesuksen kautta.

Vierailija

Kun ihminen onnistuu luoman elottomasta elävää, voin aloittaa ateistin uran, en sitä ennen. Siihen saakka
uskon Jumalaan ja tunnustan kristillistä uskoa.

En kuitenkaan usko, että muutkaan uskonnot vievät helvettiin. Olisihan todella kummallista, jos Jumala on rakkaus ja Hänen luokseen ei olisi useampaa tietä.

Vierailija

Kaikki tiet vievät Roomaan; on sanonta. Mutta taivasten valtakuntaan on vain yksi tie ja Hän on Jeesus, Kristus, Jumalan Poika. Hän on tie, totuus ja elämä. Jeesus sanoo: " Kukaan ei tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.". Ja "Jolla ei ole Poikaa ei ole Isääkään, mutta jolla on Jumalan Poika hänellä on myös Isä." Jos et ole tällä Jeesus-tiellä et ole matkalla kotiin. Lue Jumalan sanaa, Raamattua, ja pyydä, että Jumaln Pyhä Henki kirkastaisi sinulle Kristuksen omana Vapahtajana ja pelastajana. Siunattuja Raamatun lukuhetkiä.

Vierailija

Raamattu kirjoitettu ihmisten kädellä ,mutta KORANI taivasta tuottu enkelin kautta .Okei lukee ensin Raamatun ja sen jälkeen Koraanin ja sitten itse näit Kuka on JUMALLA ja kuka oli JEESUS.Ja voit lukee miten maailma syntyi JUMALLA ja miten ihminen syntynyt . Ole hyvää ihmiset herätkää Kuka etsi elämässä oikein elämän tie se löytyy KORANISSA . EIkö ikinä ajattelut miten tehty aurinka,taivas,kuu ,miksi ihminen kuolee ja mihin mene henki kun hän kuolee ,kaikki löityy vain Koranissa .Minä kunnioitan kaikien uskonto ,mutta jos tiesitkö mitä on koraanissa sitten ihminen ottisi vain ISLAMIN-MUSLIM Uskonto. InshaALLAH rakastan kaikkia ihmisia koska me olemme siskot ja veljet.Ajatelkä miksi muslimilaisella ei ollut sairaauksia jotka ovat muut ihmisellä ,miksi sianliha on kielettyy syömään se kin on KORAANISSA.Ole hyvää lukekaa KORAANI ja sait kaikista vastaauksia.KORAANISSA kertoo miten pitää ellää maailmassa ilman depressia,masenuksesta ja onnelliisesti.OLKAA HYVÄÄ lukekaa Koraani ja sitten sinä heräät.

Vierailija

Uskonto on ainoastaan ihmisen korvien välissä. Aivot ovat kumma juttu, uskonnolla manipuloiminen on niin älyttömän helppoa. Kun vapautuu uskonnon kahleista, voi elää oikeaa elämää. Oikean ja väärän erottaa ilman kaikenmaailman vanhoja satukirjoja kuten raamattu ja koraani.

Toivoisin että kaikki uskonnot kiellettäisiin lailla koko maailmasta. Loppuis sodatkin siihen paikkaan..

Vierailija
Vierailija
Raamattu kirjoitettu ihmisten kädellä ,mutta KORANI taivasta tuottu enkelin kautta .

Ihan tiedoksi vaan, että Raamattu on julkaistu n. 300 v. ennen Korania ja Koranin teksti sisältää useita Raamatun tekstin elementtejä. Toisin sanoin, Korani on eräänlainen kopio Raamatusta - fakta.

Lisäksi mun oma mielipide uskonnoista: massapsykoosi.

Vierailija

Jos et tiedä, onko Jumala olemassa, mutta haluaisit syvällä sisimmässäsi muutosta itseesi, tekemisiisi tai elämässäi, niin pyydä Jumala elämääsi. Mussolinin kerrotaan huutaneen väenpaljouden edessä Jumalalle, että tällä on viisi minuuttia aikaa näyttäytyä ja todistaa, jos on olemassa. Mitään ei tietenkään tapahtunut. Jumala ei tule altavastaajana todistamaan olemassaoloaan, Hänen ei tarvitse tulla epäilevän, pilkkaavan tai pilan vuoksi Häntä kutsuvan luokse.

Mutta Hän tulee, jos syvällä sisimmässäsi tunnet, että elämäsi ei ole kunnossa. Asiasi ovat ehkä näennäisesti hyvin, mutta tunnet että jotain puuttuu. Rauhaa. Elämän tarkoitusta. Jotain todellisempaa, syvällisempää syytä herätä uuteen aamuun kuin vain työura, harrastukset ja viikonoppujen leffaputket...

Tällöin riittää, että tosissasi, vakavissasi, kuiskaat Jumalalle: Jumala, jos olet olemassa, tule ja ota minun elämäni Sinun käyttöösi. Muuta se ja johdata minut uskoon.

Sen jälkeen voitkin jäädä odottamaan, miten Jumala juuri sinut kohtaa. Jumalan tiet ovat moninaiset, mutta voit olla varma, että rukouksesi kuullaan, ja asiat lähtevät muuttumaan. Joillekin tapahtuu nopeasti kaikenlaista, jotkut saavat käytännön apua vaikeuksiinsa, toiset huomaavat rupeavansa miettimään uudenlaisia ajatuksia uudelta kannalta. Prosessi lähtee käyntiin, sillä Jumala ei jätä yhtään rukousta kuulematta. Usein käy myös niin, että joitakin aikoja myöhemmin, kun katsoo taaksepäin, näkee ja tajuaa selvänä ja johdonmukaisena tapahtumat, oman kehittymisensä ja valaistumisensa, Jumalan johdatuksen ja opetuksen.

Kun on tälle polulle kerran livahtanut, ei halua takaisin sinne elämään, jossa yritti itse taapertaa omin voimin kaikesta selviten.
Se elämänilo ja kokemus korkeammasta avusta esim. jonka itse sekä sain sydämeeni että aloin nähdä arjen elämässä, kantaa yli paikkojen, jotka aikaisemmin olisivat saattaneet stressata pahastikin (työttmyys, sairaudet, velat jne.). Sitä on vaikea kuvailla, en esimerkiksi itse ennen uskoontuloani ymmärtänyt mitään tällaisesta, koska en tiennyt tätä olevan olemassa.

Ihanaa kevättä kaikille!

Vierailija

kysymys ihmiset onko sillä väliä kyllä koraanikin on mielenkiintoinen vedos muslimien kulttuurista ei ole välilä mihin uskoo vaan jokainen tietää itse mihin uskoo ja uskokoon siihen mihin tahoo. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat