Seuraa 

Olen 20-vuotias nuori nainen. Pituutta on 171/172 cm. Paino oli tiistaina 101,0 kg. Viikko sitten painoin 2,5 kg enemmän.

Pariin viikkoon ei ole ruoka maistunut. En tiedä mistä syy johtuu, mutta voi olla että syön vain päivässä 1-2 kertaa huonompana päivänä. En tiedä johtuuko tämä siittä että vihaan omaa kehoani.

Tänään vuosi nenästä jonkin verran verta. Yleensä se kertoo että olen syönyt huonosti. Mitä tehdä kun ruoka ei maistu. Ja se tuntuu ihan pakko pullalta. Mutta harvoin taas ruoka maistuu.

Tammikuussa bmi.n pitäisi olla reilusti alle 35. Jotta polvileikkaus onnistuisi.

En tiedä johtuuko tää siittä etten ole tyytyväinen kehooni

• ylös 1
  • alas 6

Kommentit (2)

Tuli mieleen että voisko olla syysmasennusta? Itellä ainakin vaikuttaa kaikkeen, huomaan kuinka oon allapäin jne.

Ihan vaan heitin ilmaan...

sama juttu täällä! 20 v ja oon alottanu laihdutuksen tossa pari kuukautta sitten, 163cm/94 aloituspaino ja tällä hetkellä 86kg..oon huomannu kans saman et ruoka ei vaan maistu! tulee ihan naurettava määrä syötyä päivässä, juurikin joku 2krt ja vaikka maha kurnii ja teen hyvää ruokaa niin ei vaan mene alas vaan alkaa yököttää :/ Alussa olin melkein "ylpeä"tästä ettei tee ruokaa mieli mutta nopeasti sen tajusi kyllä että ei sillä syömättömyydellä laihdu, joten en oikeasti haluisi olla syömättä mutta mikähän tässä nyt sitten on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat