Vierailija

Tarvitsen kipeästi apua. Minulla on ongelma, josta on paljon haittaa sekä minun että kumppaninikin elämään.
Ongelmana on se, että ynisen unissani. En sitä itse huomaa, mutta teen sitä melkein joka yö. Se häiritsee kumppaniani joka yleensä etenkin aamuyöstä tuppaa heräilemään välillä. Hän ei ääntelyni takia pysty jatkamaan uniaan, ja nukkuu siksi liian vähän. Joskus hän myös muuttaa viereltäni sängystä sohvalle nukkumaan, mikä harmittaa minua suuresti. Yleensä myös herään itse siihen kun hän lähtee liikkeelle, enkä sitten saa enää uudelleen unen päästä kiinni vaan nukun itsekin liian vähän. Olen ehdotellut, että kulta kokeilisi joskus tuupata ym. minua kun ynisen, yleensä on tuttujeni ääntelyn kanssa auttanut tuollainen. Hän ei kuitenkaan näyttäisi kehtaavan, joten ajattelin, voinko itse tehdä jotain asian hyväksi?

Kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuisi vastaamaan. Tämä vaikeuttaa elämäämme huomattavasti, ja tahtoisin jälleen pystyä nukkumaan kultani vieressä ilman pelkoa siitä, että estän häntä mölyämiselläni saamasta unta.

• ylös 12
  • alas 10

Kommentit (2)

Harmi kun tähän ei ole kukaan mitään vastannut... Minulla nimittäin ihan sama tilanne. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat