Monta kuukautta pelkkää tuhruvuotoa

Vierailija

Olen 27-vuotias ja minulla on aina ollut epäsäännöllin kierto. Se on vaihdellut yleensä 25-50 päivän välillä. Vuoto on kestänyt 5-7 päivään ja on ollut hyvin runsasta.

Viimeiset normaalit kuukautiset tulivat heinäkuun 13.-19. päivä. Sen jälkeen 31.7. - 2.8. tuli tuhruvuotoa. Sen jälkeen 3,5 vk ja taas tuhruvuotoa 9pv. Siitä 5vk ja tuhruvuotoa 5pv. Taas 3vk ja tuhruvuotoa oudosti 6pv, pv taukoa ja 2pv tuhrua, 2pv taukoa ja 2 pv vuotoa. Siitä 5pv ja päivä tuhruvuotoa. Taas 6pv taukoa ja pv tuhruvuotoa.

Olen kyllä ihan ymmälläni kiertoni kanssa ja kuukautisten muututtua pelkäksi tuhruksi. Edes suojaa ei oikeastaan tarvitse. Ja mitenkä vuotopäiviä on nyt marras-joulukuun aikana kertynyt jo 12. Välillä tunnen kuukautiskipuja. Eilen kipuilin, kun tuhrua tuli ja kipuilen vielä tänäänkin, vaikka vuoto on jo loppunut. Kipu ei ole kovinkaan voimakasta.

Olen tehnyt raskaustestejä vaikka kuinka monta ja negaa näyttävät. Missä siis voi olla vika?? Onkohan tässä oltava kovinkin huolissaan?! Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Kiitos vastanneille!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat