Oletko käynyt akupunktiossa?

Vierailija

Hei,

gallup pystyyn: Oletko käynyt akupunktiossa? Auttoiko vaivaasi?

t.kiinnostunut selkäkipuilija

Kommentit (7)

Vierailija

Moi!
Kävi akupunktiossa käden takia, koska se oli pitkään ollut kipeä. Toimenpiteen jälkeen olin todella kipeä ja käsi toimi tosi huonosta. Seuraavana päivänä ja seuraavina kuukausina ei ole ollut mitään kipua. ;)

Vierailija

Hei,

Olen käynyt akupunktiossa. Neulat laitettiin korviin. Selkäkipuihin olen usein käyttänyt rentoutusharjoituksia, toimii hyvin. Akupunktiossa olen päässyt eroon kivuista jotka eivät poistuneet muuten.

:)

Vierailija

Itse en ole käynyt, mutta mäyräkoiramme kävi. Noin 7 vuotiaana pitkä selkä alkoi kenkkuilla ja kävimme akupunktioon perehtyneellä eläinlääkärillä. Vaivat hävisivät ja vesseli eli 14 vuotiaaksi.

Vierailija

Hei. Olen joskus vuosia sitten käynyt selkävaivojen takia akupunktiossa. Selkä oli niin kipeä kauan aikaa ettei edes kenkiä saanut jalkaan. Sitten sain työpaikkalääkärin kautta lähetteen , ja sitä hoitoa annettiin 5-6 kertaa (en muista, kun siitä on monta vuotta) ja se hoito auttoi, ei heti mutta jonkun viikon kuluttua. Tulin silloin aivan työkykyiseksi. Riippuu varmaan vaivasta mihin se auttaa. Toivotaan ,että sun vaivaasi auttaa, se ei kuulu sattua yhtään jos se oikein laitetaan. :D

Vierailija

Sain joulun aikaan pahan iskiaksen, kävin 3 kertaa akupunktiossa. Hoidon jälkeen olin tosi kipeä, mutta seuraavana päivänä helpotti. Akupunktio siis lievitti oireita, vaikka olinkin epäilevä aloittaessani hoidot.

Vierailija

Olen käynyt mm.polven nestekertymän takia ja liioittelematta polven nesteet ja sen myötä kipu ja jäykkyys häipyi puolessa tunnissa. Joskus on uusinut, mutta sama hoito on auttanut.

Vierailija

kyllä olen käynyt akupunktiossa. Suosittelen. Itse kärsin 2vuoden ajan
selkäsäryistä. Ostin kalliin patjankin ei auttanut muuten kuin rahapussia
keventäen.Kunnes silmiini osui näkövamaisten palvelupisteessä Annetaan myös akupukktiota. Kävelin ovesta sisään ja tilasin ajan jo ensimmäisellä kerralla sain selän suoraksi ja uni tuli, myös vaikutus oli myöskin sinne. Kallista oli mutta kannatti. Suosittelen kokeilemaan.
Avun saanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat