karvoja koko kehossa ??

Vierailija

olen siis (vasta) 14 vuotias tyttö, ja minulla on ohuita, paikka paikoin melko "pitkiäkin" karvoja suurinpiirtein koko kehossa. Siis ihan varpaista päähän. Ymmärrän kyllä sääri-, kainalo- ja intiimikarvat jotka voi kyllä ajella, mutta kun tuommoisia ohuita(vaaleita kylläkin) "haituvia" on koko kehossa (vatsassa, selässä, kyljissä, käsissä, reisisssä, pakaroissa, lanteilla, rinnoissa ihan vähäsen ja kasvoissa on leuassa, poskissa, suun ympärillä "viikset" ja otsassa kulmakarvojen yläpuolella. (Kasvoissa leuan ja poskien karvat on melko pieniä mutta on kuitenkin)). Sheivaaminen ei auta kuin reisi ja käsikarvoihin ja vähäsen "viiksiin". Häpeän näitä karvoja välillä melko paljonkin ja näin kun kesä ja bikinikausi lähestyy niin ei olisi kiva olla niin "karvainen". Miten näistä karvoista voisi helposti päästä eroon vai voiko tää olla jotain vakavaakin ? :o

Kommentit (1)

Vierailija

Uskoisin,että asia liittyy hormooneihin,ne säätelevät karvankasvua.Älä sheivaile liikaa,ne vain innostuvat kasvamaan ja paksuuntumaankin kenties,vaan käväise lääkärillä näyttämässä niitä,hän osaa hoitaa asian.Tai vaikkapa kouluterveydenhoitajalla joka ohjaa sitten lääkäriin.Mistään vakavasta tuskin on kyse.Itelläni ilmaantui kuin tyhjästä "parta",menin lääkäriin ja testostereonia huippulukemat,vaikka olen nainen.Hormooneilla saatiin kuriin,ja nyt vuosia ilman ylimääräisiä karvoja.Hormoonitasot vaihtelevat ja joskus menevät sekaisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat