Näyttelijä Kristiina Haltun jumiutunut selkä vetristyy ja rintaranka saa liikettä kuuden minuutin tehokkaassa pikajumpassa.

Kristiina Halttu innostui aikuisena harrastamaan sellonsoittoa. Haparoiva tekniikka on jäkistänyt selän ikävästi.

Joogaohjaaja Kylli Kukkin ohjaamilla liikkeillä saa vahvistettua selkää ja avattua rinnan kireyttä. Jumppa tekee hyvää hyvä myös kaikille istumatyöläisille.

 - Lapojen välinen alue yläselässäni tahtoo jumiutua. Jumppa tehoaa juuri tähän ongelmaan. Liikesarjan otan jokapäiväiseksi harjoitukseksi, koska se avasi niin hyvin rintarankaa ja paransi ryhtiä. Liikkeet auttavat varmasti myös lauluasennon parantamiseen, Kristiina Halttu sanoo.

Lue miten  Kristiina Halttu selättää huonon päivän.

Lisää pikajumppia ja lempeää joogaa löydät täältä.

Säveltäjä ja tuottaja Leri Leskinen keskittyy ennen tärkeää esiintymistä hengittämiseen. Videolla Leri kertoo tärkeät rituaalinsa ennen h-hetkeä.

Mikä luovassa työssä on kaikkein vaikeinta?  Entä mikä on muusikon suurinta herkkua viikonloppuisin? Lue Hyvä terveys 5/18!

Muistathan, että tilaajana voit lukea lehden maksutta osoitteessa digilehdet.fi/hyvaterveys

Vanhempi saa tyriä ja töppäillä, olla epäoikeudenmukainenkin. Täydellisyyttä ei kannata tavoitella, muistuttaa lastenpsykiatri.

Lue myös, miksi hulluttelu on Jari Sinkkosen mielestä tärkeää.

Muistathan, että tilaajana voi lukea Hyvä terveys -lehteä maksutta osoitteessa digilehdet.fi/hyvaterveys/