Pieni liike, iso vaikutus. Kun lisäät joogaliikkeeseen hymyn, saat pieneen aamuvenytykseen hyvän fiiliksen huomaamatta.  

ASETU KÄYNTIASENTOON. Etummaisen jalan varpaat osoittavat polven kanssa samaan suuntaan. Käännä taaemman jalan jalkaterä hieman aukikiertoon, mutta pyri pitämään lantio eteenpäin. Se onnistuu, kun jännität takana olevan jalan pakaraa ja työnnät samalla jalkaa suoraksi. Sisäänhengityksellä siirrä painoa etummaiselle jalalle ja nosta kädet ylös, sormet harallaan. Lonkankoukistaja venyy ja rintakehä avautuu (A). Uloshengityksellä palauta paino molemmille jaloille ja tuo kädet sydämelle.
Anna hymyn levitä kasvoillesi (B).

Toista 7–8 kertaa ja vaihda puolta. Tee rauhallisesti 2 minuutin ajan.
➤ Pidä keskivartalo napakkana, pakara jännitettynä ja taaempi jalka suorana, ettei alaselkä painu notkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Malli ja liikkeen suunnittelija joogaopettaja ja -terapeutti, pilatesohjaaja, fysioterapeutti
Jenny Söderström.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla