Juontaja Maria Jungner saa lisää tehoa pilatestreeniinsä pallosta. Katso video ja opi vinkit!

”Pallo todella pistää keskivartalon töihin. Lisäksi ei ole pelkoa, että liikkeet tekee väärin, koska muuten pallo ei pysy paikallaan”, Maria Jungner sanoo.

Vatsalihastreeni pilatespallolla

 Selkälihastreeni pilatespallolla

 

 Asiantuntijana liikuntavalmentaja, LitM Eija Holmala

Lisää jumppavideoita löydät täältä.

Pienellä pilatespallolla tehty jumppa sopii kaikille, jotka haluavat voimistaa kehon syviä lihaksia tehokkaasti mutta lempeästi. Tutut kehonhallintaliikkeet saavat pallosta mukavaa lisätehoa.

Pilatespalloja

löytyy erilaisia, halkaisijaltaan 18–25 cm. Palloja on sekä valmiiksi täytettyjä että tyhjiä, jolloin pallon voi täyttää itse sopivan kovaksi.

 

Säveltäjä ja tuottaja Leri Leskinen keskittyy ennen tärkeää esiintymistä hengittämiseen. Videolla Leri kertoo tärkeät rituaalinsa ennen h-hetkeä.

Mikä luovassa työssä on kaikkein vaikeinta?  Entä mikä on muusikon suurinta herkkua viikonloppuisin? Lue Hyvä terveys 5/18!

Muistathan, että tilaajana voit lukea lehden maksutta osoitteessa digilehdet.fi/hyvaterveys

Vanhempi saa tyriä ja töppäillä, olla epäoikeudenmukainenkin. Täydellisyyttä ei kannata tavoitella, muistuttaa lastenpsykiatri.

Lue myös, miksi hulluttelu on Jari Sinkkosen mielestä tärkeää.

Muistathan, että tilaajana voi lukea Hyvä terveys -lehteä maksutta osoitteessa digilehdet.fi/hyvaterveys/