Juontaja Maria Jungner saa lisää tehoa pilatestreeniinsä pallosta. Katso video ja opi vinkit!

‚ÄĚPallo todella pist√§√§ keskivartalon t√∂ihin. Lis√§ksi ei ole pelkoa, ett√§ liikkeet tekee v√§√§rin, koska muuten pallo ei pysy paikallaan‚ÄĚ, Maria Jungner sanoo.

Vatsalihastreeni pilatespallolla

 Selkälihastreeni pilatespallolla

 

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

 Asiantuntijana liikuntavalmentaja, LitM Eija Holmala

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisää jumppavideoita löydät täältä.

Pienellä pilatespallolla tehty jumppa sopii kaikille, jotka haluavat voimistaa kehon syviä lihaksia tehokkaasti mutta lempeästi. Tutut kehonhallintaliikkeet saavat pallosta mukavaa lisätehoa.

Pilatespalloja

l√∂ytyy erilaisia, halkaisijaltaan 18‚Äď25 cm. Palloja on sek√§ valmiiksi t√§ytettyj√§ ett√§ tyhji√§, jolloin pallon voi t√§ytt√§√§ itse sopivan kovaksi.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla